dijous, de juny 14, 2007

Vint-i-cinc raons


Seguint amb la via Sabinera?Sabinista? començada ahir, avui pensava en la cançó Más de cien mentiras, en què en Sabina fa tota una enumeració de motius que fan que valgui la pena viure.
En aquella època de la meva vida en què no ho tenia tan clar, això de que viure és bonic (però complicat), m'ajudava moltíssim sentir aquesta cançó.
Suposo que per això vaig decidir començar la meva llista, a la que us animo a afegir-hi aquelles coses que us agraden.
Aquí teniu les meves primeres 25 (l'ordre d'aparició no indica res!):


  1. les margarites (la flor, malpensats!)
  2. el color blau cel
  3. sentir-me guapa ;-p
  4. patinar sobre gel
  5. la tònica
  6. jeure al sofà amb el meu maridet
  7. les llars de foc
  8. l'olor de roba neta
  9. pintar-me les ungles del peu
  10. les piscines de bombolles
  11. les pomes
  12. tapar-me amb la súper-manta quan fa fred
  13. que m'acariciïn els cabells
  14. nedar sota aigua
  15. les espelmes perfumades
  16. els cabells rinxolats
  17. tocar neu
  18. les abraçades sinceres
  19. els estampats infantils
  20. l'olor dels cabells de l'A.
  21. les bufandes
  22. l'olor del cafè (però el cafè, no)
  23. la xocolata ben negra
  24. els coixins
  25. la truita de patates

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ostres, quin repte de bon matí!!! jejeje
A veure... començo a pensar...

1. L'snow
2. Ballar
3. El mar per mirar-lo
4. La piscina per banyar-me ;-)
5. Casa meva
6. TENIR AL MEU MARIT A CASA!!!!
7. Les llenties
8. Parlar amb ma germana
9. Que em facin un massatge
10. Acariciar els cabells del J i del meu germà
11. El cafè amb llet del matí
12. Passar una estona amb els amics
13. Jugar a padel amb el meu pare, un nou descobriment!
14. La nina q vaig portar de Mèxic
15. Els coulants de xocolata
16. El foie!
17. L'incens
18. El nostre cotxe nou
19. Els meus ulls
20. Les teràpies naturals, a veure si em poso a estudiar-les
21. Tornar a mirar fotos
22. Anar al teatre de tant en tant
23. Riure
24. Dormir fins despertar-me sola, sense despertador
25. Veure videos dels meus germans quan eren petits

aaahhggg... m'ha costat mooooolt!!!!
jejeje

Petonets guapissima!